Landal GreenParks is een dynamische organisatie die toonaangevend is in het management, beheer en verhuur van bungalowparken. Landal.nl beschikt over ruim 65 parken met in totaal circa 11.000 bungalows.
Ik ben een goede vaste klant van landal. Wat ik niet begrijp is dat iedereen elke keer aanbiedingen krijgt en ik niet. Ze hebben daarnaast ook geen loyaliteitsprogramma dat ik echt niet begrijp. Ik besteed meerdere duizendenb euro's per jaar aan Landal al meerdere jaren en moet om kortingen smeken terwijl anderen een folder in de bus krijgen en ik niet :-(
Sterke punten Schoon, personeel goed en vriendelijk
Landal heeft 17 maart zelf afspraken met mij gemaakt over het volledig retourneren van mijn bedrag. Geen zorgen mevrouw, het staat binnen 2 weken op uw rekening. Bijna een maand later verrekken ze te betalen. Betalingsverplichting of niet. Ik kan een voucher krijgen of er in stikken. Landal zet zichzelf hiermee boven haar klanten en de wet. Zeer kwalijke zaak!
Landal heeft 17 maart zelf afspraken met mij gemaakt over het volledig retourneren van mijn bedrag. Geen zorgen mevrouw, het staat binnen 2 weken op uw rekening....Bijna een maand later verrekken ze te betalen. Betalingsverplichting of niet.... Ik kan een voucher krijgen of er in stikken. Landal zet zichzelf hiermee boven haar klanten en de wet. Zeer kwalijke zaak!
Landal heeft 17 maart zelf afspraken met mij gemaakt over het volledig retourneren van mijn bedrag. Geen zorgen mevrouw, het staat binnen 2 weken op uw rekening....
Bijna een maand later verrekken ze te betalen. Betalingsverplichting of niet.... Ik kan een voucher krijgen of er in stikken. Landal zet zichzelf hiermee boven haar klanten en de wet. Zeer kwalijke zaak!
Ik huur 6 maanden bij landal. Geef aan huisdiervrij, wegens astma en tuberculose. Landal houdt je lang aan het lijntje, en als je de offerte licht, is huisdiervrij weggeven, op 140 bungalows. Accepteer noodgedwongen, maar vraag (tegen extra betaling) woning extra schoon te maken. Bij aankomst op park Duc de Brabant nog 3x extra schoonmaak gevraagd. Kom in bungalow: nog nooit zoiets meegemaakt. Overal hondenharen, haarpinnen op de grond, mijn zoon vindt valse wimpers in de wasbak, kasten vies en vet, poep zit op de muren en kleed huiskamer, ruikt naar peies in de slaapkamer, borden staan niet afgewassen in de kast, en zo kan ik wel doorgaan.
Krijg direct astma aanval. Landal wil (met moeite) schoonmaken: 10 minuten door bungalow geraasd. Dat is natuurlijk geen schoonmaak!
Longarts schrijft prednison voor, medische verklaring aan parkmanager Marcel van Dijk, en aangetekende brief met medische verklaring naar de directie van Landal Greenparks gestuurd. Nu dik 3 weken later, geen enkele reactie van landal, ze zwijgen alles gewoon dood!
Vaste klanten altijd de pineut
Ik ben een goede vaste klant van landal. Wat ik niet begrijp is dat iedereen elke keer aanbiedingen krijgt en ik niet. Ze hebben daarnaast ook geen loyaliteitsprogramma dat ik echt niet begrijp. Ik besteed meerdere duizendenb euro's per jaar aan Landal al meerdere jaren en moet om kortingen smeken terwijl anderen een folder in de bus krijgen en ik niet :-(
Sterke punten
Schoon, personeel goed en vriendelijk
Zwakke punten
Prijs
Boek niet bij Landal
Landal heeft 17 maart zelf afspraken met mij gemaakt over het volledig retourneren van mijn bedrag. Geen zorgen mevrouw, het staat binnen 2 weken op uw rekening. Bijna een maand later verrekken ze te betalen. Betalingsverplichting of niet. Ik kan een voucher krijgen of er in stikken. Landal zet zichzelf hiermee boven haar klanten en de wet. Zeer kwalijke zaak!
Sterke punten
?
Zwakke punten
Betalingsverplichting niet na komen
Boek niet bij Landal
Landal heeft 17 maart zelf afspraken met mij gemaakt over het volledig retourneren van mijn bedrag. Geen zorgen mevrouw, het staat binnen 2 weken op uw rekening....Bijna een maand later verrekken ze te betalen. Betalingsverplichting of niet.... Ik kan een voucher krijgen of er in stikken. Landal zet zichzelf hiermee boven haar klanten en de wet. Zeer kwalijke zaak!
Zwakke punten
Betalingsverplichting niet na komen
Boek niet bij Landal
Landal heeft 17 maart zelf afspraken met mij gemaakt over het volledig retourneren van mijn bedrag. Geen zorgen mevrouw, het staat binnen 2 weken op uw rekening....
Bijna een maand later verrekken ze te betalen. Betalingsverplichting of niet.... Ik kan een voucher krijgen of er in stikken. Landal zet zichzelf hiermee boven haar klanten en de wet. Zeer kwalijke zaak!
Zwakke punten
Betalingsverplichting niet na komen
smerige uitgewoonde bungalow
Ik huur 6 maanden bij landal. Geef aan huisdiervrij, wegens astma en tuberculose. Landal houdt je lang aan het lijntje, en als je de offerte licht, is huisdiervrij weggeven, op 140 bungalows. Accepteer noodgedwongen, maar vraag (tegen extra betaling) woning extra schoon te maken. Bij aankomst op park Duc de Brabant nog 3x extra schoonmaak gevraagd. Kom in bungalow: nog nooit zoiets meegemaakt. Overal hondenharen, haarpinnen op de grond, mijn zoon vindt valse wimpers in de wasbak, kasten vies en vet, poep zit op de muren en kleed huiskamer, ruikt naar peies in de slaapkamer, borden staan niet afgewassen in de kast, en zo kan ik wel doorgaan.
Krijg direct astma aanval. Landal wil (met moeite) schoonmaken: 10 minuten door bungalow geraasd. Dat is natuurlijk geen schoonmaak!
Longarts schrijft prednison voor, medische verklaring aan parkmanager Marcel van Dijk, en aangetekende brief met medische verklaring naar de directie van Landal Greenparks gestuurd. Nu dik 3 weken later, geen enkele reactie van landal, ze zwijgen alles gewoon dood!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Lees de review maar